Ishalka

Jag var ute med Frank i morse på en snabb kiss-runda och tänkte inte på hur förädiskt halkigt det var innan snön kom i helgen.. Jag skulle skynda mig runt en snöhög och hittade naturligtvis av en isfläck.. Jag flög upp i luften och ner igen med svanskotan först. Det var inte alls skönt. Sen blev det heller inte bättre av att våra nyinflyttade grannar stod på andra sidan gatan och lastade av ett släp. Typiskt!

Jag ställde mig i alla fall upp och linkade vidare, försökte se ut som att det var hur lugnt som helst och borstade bara av mig snön. Nu när jag har varit inne en stund så känner jag att det blev en ordentlig smäll, det gör riktigt ont att gå. Att sitta går bra, men när jag sen ställer mig upp så gör det ont i hela baken. Måste ha kommit åt nån muskel eller nåt kanske? Som den gången då jag åkte på traktordäck i rävabacken, kom i ett gupp och spände inte upp rumpan ordentligt vid landningen. Det var inte heller så skönt, kunde typ inte gå ordentligt på en vecka. Min stackars rumpa, vad du får stå ut med...

Jag hoppas att det går över snabbare än så den här gången i alla fall så att vi kan gå till öppna förskolan. De har ju bara öppet på måndagar här på närmaste stället. Jag lovar att rapportera till alla intresserade hur dagen fortlöper.. :)

Kommentarer
Postat av: Isa

Vilka nya grannar? snart kommer jag och då kan jag ta hand om nova så får du vila upp dig ett tag, måste ju vänja henne vid mig oxå :) du får gärna länka till min sida från din :) och gärna kommentera lite mer ;) Vi hörs :) Kram

2009-03-30 @ 21:13:43
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0