Cool brud

Jag måste bara få visa er hur cool Nova såg ut idag när vi for till öppna förskolan - värsta bruden! Eller hur? 


Solglasögonen fick hon av Stefan och Daniel på dopet och de passar hur bra som helst nu när solen skiner så starkt. Och mössan som hon har på sig var faktiskt det allra första jag köpte till henne då hon fortfarande var i min mage. Hon har inte använt den förrän nu eftersom den har varit för stor, men så hittade jag den igår och tänkte det är bäst att använda den innan det blir för varmt ute. Ganska söt va?

Nu sitter hon i babysittern bakom mig och är ganska missnöjd så jag ska roa henne en stund. Har i alla fall bytt bakgrund igen om ni inte märkt det, den här känns lite mjukare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla cool hon är!

Helt klart coolaste tjejen i stan ;)

2009-03-26 @ 12:10:48
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0