Vovvebus

Idag har Frank fått busa med världens sötaste lilla vovve! Evelina kom förbi med sin dotter och deras lilla franska bulldogvalp Saga och undrade om inte Frank ville leka lite. Superkul! Saga behövde få träffa en lite tuffare hund eftersom hon varit så kaxig mot andra hundar hon träffat och hon var inte feg av sig fastän Frank är så stor och bufflig!


Det här är inte Saga men hon ser ungefär ut såhär, en liten vit korv med korta ben och stora öron :) Hon är ett riktigt litet enregiknippe och Frank var mer än intresserad! Han fick dock vara i koppel så att jag skulle kunna ha koll på honom hela tiden och det gillade han inte riktigt. Stressmjällen flög omkring i luften ;) Nu vet vi i alla fall att de funkar tillsammans och när hon blir lite större så kan de få busa lite mer ordentligt (nu är hon ju bara ca 10-12 veckor..).

Frank blev helt slut för nu ligger han och sover gott.. :)

Kommentarer
Postat av: Isa

hej, har du inte kollat in bilderna jag lagt upp? det blev inga hemska på dig ;)

2009-06-04 @ 17:13:39
URL: http://pazemusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men så söt! Det var ju faktiskt rasen fransk bulldog som jag var inne på att köpa, innan jag halkade in på kineserna ;P Kram /syster

2009-06-04 @ 22:14:42
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0