Väldigt förkylt..

Det har varit en jobbig natt för Nova med lite sömn och mycket snor och hosta. Inte kul. På morgonen har hon haft lite feber och nu ligger hon i sin säng för andra gången och är jättetrött men kan inte sova. Tänk om hon kunde konsten att snyta sig, då hade hon ju sluppit dra gegget in och ut hela tiden.. Jag hoppas verkligen att det blir bättre under dagen idag så att både hon och vi får sova ordentligt nästa natt.

Jag förstår att det måste vara intressant för er att läsa om snor, slem och gegga :) För att byta ämne så kan jag ju meddela att det bara är en dag kvar tills vi får se på lägenheten. Jippi! Jag förstår inte varför men jag är faktiskt nervös.. Vi får ju ändå inte veta nåt förrän tidigast fredag. Nej, vilket dåligt byte av ämne, jag ska inte tänka på det där har jag ju sagt!


Är det nån som fortfarande tvivlar på att Nova kommer få bruna ögon? Denna bild visar ganska tydligt att så är fallet :) Nu hoppar jag i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0