Joypeak

Oj va trött jag är.. vi har varit nere på joypeak ett tag idag (typ loppis och uppträdanden med massor av gratis hoppborgar och annat kul för barn), synd bara att vädret inte varit så bra. Vi fyndade i alla fall en ny vår/sommarmössa till Nova för 10 kronor så det var ju bra.. :)

Sen blåste jag och Nova iväg till stan och handlade hundmat på granngården och mat till oss på ica kvantum. Otroligt nog var hon glad hela tiden! Det berodde nog på den nya fina mössan ;) När vi sen kom hem var det bara att börja laga mat, det var planerat lasagne idag och nu står den i ugnen och puttrar. Det blir gott med ett litet glas vin till det sen.

Jag var riktigt sugen på att åka ner till obbolamarknaden som är nu i helgen egentligen, men det blev tyvärr inte så. Nästa år får vi gå där tillsammans, syrran! Jag fick ju i alla fall lite marknadskänsla på joypeaken.. vi bor så nära så det lär höras en massa dunka-dunka från scenen ända hit ikväll/natt. Det ska bland annat vara nåt band som heter Indigo.. hoppas att de spelar bra musik annars får vi ha balkongdörren stängd ;)

Nu är det nog dags att ta ut lasagnen!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Är Obbolamarknaden nu? Du har ju mer koll än vad jag har!

2009-06-14 @ 03:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0