Toarullsklättring

Jag känner mig lite sliten idag, även fast det var en ganska lugn natt. Jag har liksom inte kommit in i nattrutinerna än och då kan man ju tro att jag blir dödstrött och helst vill sova? Tvärtom! Man sitter där hur pigg som helst även fast man har värsta sköna vilfåtöljen och inga larm.. När man kommit in sig i rutinerna lite bättre så lär man sig konsten att ta vara på varje lugn minut och ladda batterierna, men som sagt, dit har jag inte kommit än.

Idag skiner solen igen och det är mycket härligt. Trots detta väljer jag att sitta här. Det är väl konstigt? Jag ska nog snart gå ut på balkongen en stund även om det är stekande hett där. Tänkte först lägga in några söta bilder på Nova, hon hittade nämligen åt balen med toarullarna som vi köpte häromdagen och den var hur kul som helst:

   
 

Hon gjorde allt detta helt på egen hand - drog sig upp till stående och lutade sig över balen för att komma åt det som låg på den lilla byrån. Busfrö! :) Men visst har hon blivit duktig? Snart måste vi börja spika fast alla grejer som ligger lösa tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0