Sommar, sommar, sommar!

Idag skiner solen och det känns riktigt som sommar! Nova vaknade halv sju så vi var uppe med tuppen och nu far hon runt på golvet som värst :) Vi har ingenting på schemat idag och det känns skönt för det har varit lite mycket nu de senaste två dagarna och imorgon ska vi till BVC för vägning och mätning. Så idag blir en härlig "klämdag"!

Jag lovade lite bilder tidigare och det ska ni få. Vi kan ju börja med att visa Novas nya mössa som jag verkligen är kär i, den är hur söt som helst:

   

Det är konstigt att jag faller för så mycket rosa kläder och grejer nu, det hade jag inte alls tänkt från början! Men men, jag kan ju inte rå för vad jag fyndar för fina saker.. eller? :)

Sen har vi lite bilder från Görans jobb när hon far runt som bäst på golvet:

     

Hon är en riktig liten ligist ibland! Ska ha i allt som hon inte får ha.. men så är det väl med småbarn antar jag.. ;) Sen fick hon i alla fall en badring som hon hade väldigt roligt med och så här såg det ut:

      


Visst är hon söt? Hon slog sig aldrig i alla fall, även om det kanske ser ut så på sista bilden.. :) Nu har ni i alla fall fått lite skojiga bilder att titta på en stund! Själv måste jag ganska omgående byta en viss illaluktande blöja... Visst är det typiskt att det ska skitas precis när man just har bytt? Som om det skulle vara skönare att göra sina behov i en ren blöja?

Men vad vet jag, det kanske är så.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0