Värsta fyndet

Idag har jag gjort värsta fyndet - utan att ens lämna lägenheten! Men hur är det möjligt undrar ni säkert och det ska jag tala om! Jag har nämligen en mor som är på Ikea och shoppar.. :) Hon visste att vi ville ha nya tallrikar så när hon såg ett par stycken på rea så ringde hon och undrade om vi ville slå till. Efter lite snabb fundering bestämde vi oss för att ta dem, vi hittar aldrig fina vardagstallrikar så billigt nån annanstans. Så tekniskt sett var det väl egentligen mamma som fyndade. Men ändå :) Det ska bli så härligt att få slänga ut våra gamla, slitna tallrikar och assietter!!
Både Göran och Nova ligger och vilar just nu så jag tror att jag ska ta och göra detsamma, det blev ju lite dåligt med sömn inatt. Sen hoppas jag att kvällen går fort så att det blir tisdag nån gång.. ;) Ta hand om Er!

Kommentarer
Postat av: Isa

Väldigt fina :)



SV: Behöver ingen väckning, har ju mobilen ;) jag är reda då! :) :D

2009-06-22 @ 17:55:53
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0