Gottgottigottgott

Fullkornsvällingen gjorde susen och Nova sov gott hela natten, nästan ända fram till klockan nio imorse! Vi blandade lite vanlig välling med fullkornsvarianten för att det inte skulle bli en chock för lilla magen och det funkade ju bevisligen.. Nu sover hon igen i vagnen.

Vi har varit iväg till folkets hus och röstat och det känns bra att det är avklarat. Visst röstar ni idag? Jag bestämde mig inte för vad jag skulle rösta förrän jag stod framför valsedlarna :) Men det blir nog bra, det här valet kändes av nån anledning inte lika viktigt som nästa års val.

Just nu står Göran i köket, han förbereder nån spännande middag med sweetchilikyckling och färsk pasta som låter väldigt intressant! Det börjar faktiskt kurra lite i magen bara jag tänker på det.. Är det inte middagstid snart? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0