Busungen

Ännu en solig morgon har stundat och vi känner oss pigga och utvilade efter att ha fått en hel natts sömn. Nova sov faktiskt ända till klockan nio medan jag klev upp en timme tidigare och duschade och åt frukost. Den ultimata natten och morgonen måste jag nog få säga :)

Idag ska vi nog inte göra så mycket.. ta en promenad och städa litegrann inför morgondagen möjligtvis, men inget avancerat. Kanske man skulle kolla om man kan sätta igång en tvätt också? Jag förstår faktiskt inte hur tvättkorgen kan vara full nu igen, jag tvättade säkert sju tvättar i förrgår. Men vi kanske skitar ner oss mycket nuförtiden, jag vet inte.. ;)

Nova flyger fram över golvet nu känns det som, det går riktigt fort när hon väl har bestämt att hon ska nånstans. Och envis är hon också! Har hon bestämt att hon vill upp i Franks säng då tar hon sig dit, även om jag lägger/ställer mig ivägen. Hon klättrar helt enkelt över mig, eller klämmer sig emellan mina ben och soffan även fast det bara är nån decimeters mellanrum. Och buset bara lyser i ögonen på henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0