Tidig morgon!

Det kan man lugnt säga, blev väckt av en hostande liten tjej klockan fyra på morgonsidan.. Nu har hon ätit och bajsat så hon ska absolut inte lägga sig och sova! Hon hasar runt på golvet som den lilla kabelterrorist hon är och ger ifrån sig glada tjut lite då och då. Hon är ju för söt :) Tur att jag inte är alltför trött.

   
Så här ser Nova ut när hon far runt som bäst!

Jag var ju, som bekant, på jobbet igår kväll och det gick bara bra, men man känner sig nästan handikappad när man varit borta i mer än sju månader. Man glömmer fort! Men det går nog ganska snabbt att komma igång ändå, det mesta finns ju där i bakhuvudet nånstans. Jag lovade bort mig för jobb nu kväll också eftersom det var kris, så då får vi se hur det går.. Jag var ju "utöver" vanlig personal igår men ikväll blir det the real deal! Spännande :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hon blir mer och mer lik Göran....

2009-06-02 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0