Sömn?

Idag har varit en lugn dag, jag fick sova till klockan ett ungefär och sen gjorde vi oss klara och åkte till maxi för att handla lite. Det blev också en snabb sväng in på rusta men inga fynd blev gjorda.

Angående natten så hade Nova somnat vid 10-tiden, vaknat vid 03 och ätit välling och sen inte varit så sugen på att somna om så då fick hon ligga i vår säng och det gick mycket bättre. Sen sov hon ju till drygt åtta på morgonen så hon har ändå sovit bra. Men jag vet inte varför hon har börjat vakna på nätterna oftare nu.. vi provade köpa fullkornsvälling idag ifall det skulle vara så att hon blir hungrig och därför vaknar. Vi får se hur det går med det.

Ikväll somnade hon i alla fall redan klockan 19 så jag är beredd på att hon kommer att vakna och vilja ha lite välling..

Jag hann inte ens skriva klart meningen innan hon började gnälla... så nu sitter vi här, vakna som aldrig förr.. ;) Dags för lite fullkornsvälling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0