Solig tisdag

Idag är det faktiskt soligt och varmt ute! Jag hoppas att det håller i sig så att det får vara bra väder även på torsdag - Jonthes studentdag. Vi har just varit ute på promenad och det var härligt att kunna gå med bara ben igen :)

Inatt vaknade lillan vid halv tre och skulle ha mat. Jag ammade, hon somnade om, vaknade 20 minuter senare och var grinig igen.. då blev det fullkornsvälling och det gjorde susen. Jag tror att jag ska passa på att trappa ner på amningen nu när hon ändå har fått torsk och allt.. hennes intresse har dessutom falnat lite och hon tycker lika bra om vällingen så det är nog dags att sluta nu. Det blir spännande att se hur det går.

Och nu har vi i alla fall fått besked om att vi får gå på visning, men det är inte förrän om två hela veckor! Hur ska jag kunna vänta så länge? Dessutom är vi på plats 4 i kön så det är tre familjer som måste tacka nej innan vi eventuellt skulle kunna få den. Men jaja, vi ser väl hur det går. Vi ska på visning på det där morö-backe huset/lägenheten också i samma veva och det kan ju blir kul att se det också, men där är vi nr 17 i kön... ..

Nu måste jag äta nånting innan jag svälter ihjäl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0