Snart sängdags

Ikväll är Göran på grillkväll med jobbet och jag sitter här och försöker roa mig på nätet. Gick just med i StayFriends, men det var då inte många "kändisar" som fanns där.

Nova har precis ätit en halv flaska välling och somnat, vi får väl se om hon vaknar till snart igen.. Förhoppningsvis sover hon ju nu till imorgon bitti, men det kan man aldrig vara säker på.. :) Idag har vi inte gjort så mycket alls, bara varit här hemma och dolat på. Vi var ut en sväng och Nova fick prova babygungan här ute och det gick riktigt bra. Det har ju varit riktigt superväder idag! Konstigt nog har jag inte haft minsta lust att sitta på balkongen och sola när Nova sovit..

Imorgon är det joypeak här i Ursviken och det ska bli riktigt kul att gå ner dit och kolla på grejer och folk. Jag hoppas att det blir lika bra väder som idag. Men det är imorgon det, först ska vi sova ett par timmar.

Helt däckad.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt hon är! :)

Så det blir ingen Obbola marknad för er i helgen då?

2009-06-13 @ 10:05:49
URL: http://lindashundar.blogg.se/
Postat av: Isa

SV: Hej, Johanna skulle gå dit ner vid 12 men jag hinner inte till 12 så kanske halv 1 ,1 något sånt... :)

2009-06-13 @ 11:32:24
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0