Sliskigt bak

Det blev inget degande i soffan igår kväll, utan det blev bak av glasyrmuffins istället! Okejdå Isabel, vi bakade cupcakes.. ;P Dessa ska ätas imorgon som en del av vårt midsommarfirande, men vi var ju tvungna att ta ett smakprov och jag lovar - det var sliskigt! Här kan ni se en bild på mästerverken:


Man kan fakttiskt se hur sliskiga de är.. Inuti är det dessutiom bitar av både ljus och vit choklad! De var såklart goda, men det räcker gott och väl med en.. :)

Idag ska Nova till BVC och jag har planerat att vi ska promenera dit. Det ligger i Ske-hamn så det lär väl ta 1½ timme eller nåt sånt, men det är ju fint väder ute så varför inte? Hoppas bara att det fortsätter vara soligt.. igår övergav ju solen oss vid mitt på dagen och det var lite trist.

   

Tänkte avsluta inlägget med några bilder som visar hur duktig Nova är. Hon har verkligen börjat använda sina ben mycket mer! Fortfarande så hasar hon sig bara fram på golvet, men det dröjer nog inte länge förrän hon lär sig använda knäna. Då blir det nog att börja rensa hyllor.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag väntar med spänning på resultatet av mätningen och vägningen... Har hon vuxit? ;)

2009-06-18 @ 16:28:03
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0