...och en till!

Ja, så var man hemkommen från jobbet då.. det har varit en ganska tung natt med en massa larm och spring så jag känner mig lite mör. Man brukar hinna lägga igen ögonen oxh slappna av en stund i alla fall, men det blev inget sånt inatt. Och det verkar som att de här hemma har haft en tuff natt också, både Nova och Göran ligger utslagna på våran säng :) Undrar just hur de har haft det..

Jag ska nog lägga mig på soffan tills de vaknar, amma lite och sen sova vidare i min egen säng. Jag känner mig konstigt nog inte jättetrött, men det blir jag nog snart om jag inte vilar ordentligt. Skönt att jag bara hade en natt i alla fall, hade varit tungt att måsta ut en natt till.

Godnatt och godmorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0