Mjuktennisturnering!

Jag vågar inte riktigt lita på datorn än, det känns fortfarande som att den kan braka ihop närsomhelst.. Jag tänkte ändå skriva ett litet inlägg och uppdatera er om vad som hänt här hos oss. Inte för att det är så spännande händelser kanske, men ändå.

Igår var vi på stan en sväng och jag shoppade ett par linnen till mig och så en supersöt klänning och ett linne till Nova. Dessa inköp kanske ni får se nån gång om ni har riktigt tur ;) Vi åt lunch på Waynes Coffee och gjorde lite fynd på godisvågen.. .. Vi hittade även några bra saker på Clas Ohlsson, nämligen en babysitter (sån där makapär som gör att man hör babyn om hon vaknar) och ett mjuktennisset. Jag och Isabel testade mjuktennisen igårkväll och det var inte så lätt, men roligt! Så idag blir det turnering :)

  Här har ni världens busigaste klätterapa.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0