Jobb

Idag ska jag jobba... eller ikväll rättare sagt. Jag har "inskolning" inför sommarjobbet, det var ju ett par månader sen jag jobbade så ikväll och på onsdagkväll ska jag dit och kolla läget på de olika avdelningarna. Det har ju kommit en del nya boenden och så. Sen ska jag också jobba natt mellan fredag och lördag i veckan, så det blir en riktig jobbar-vecka! Känns lite drygt, men det går säkert bra.. Sen är jag ju ledig i två veckor till innan det riktiga sommarjobbet drar igång.

Innan jag ska iväg och jobba ikväll ska jag väl passa på och njuta av dagen. Hoppas att det blir soligt för vi var mest inne igår, det gick inte att vara ute så långa perioder. Tack och lov för blåsten kan man ju lugnt säga för annars hade man nog inte kunnat vara ute överhuvudtaget. Stekande hett var det igår. Som att vara i utlandet nästan. Nej, lagom är bäst tycker jag.

Jag känner mig lite trött idag faktiskt, vet inte varför.. Nova verkar också trött för hon har inte vaknat än, bara ligger och sträcker på sig och somnar om igen. Jag tror att jag ska ta och lägga mig under täcket en stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0