Grötvinst!

Om två timmar är jag på jobbet.. Känns lite drygt att gå ut och jobba inatt, men det kommer nog att gå bra. Jag vet inte riktigt vilken avdelning jag ska vara på så jag måste åka i god tid innan. Hoppas att Nova har hunnit somna då så jag slipper fundera på det.. men annars vet jag ju att de klarar sig bra utan mig också.. :)

Nu vill jag också passa på att tacka er som röstade på mig och Nova i den där gröttävlingen på sempers hemsida för det är nämligen så att VI VANN! Okej, ingen storvinst kanske, men ändå:
Denna fina Brio Race Car kommer att dimpa ner i vår brevlåda inom kort (vilken färg det blir vet jag dock inte..). Så tack så mycket alla röstare!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis! Självklart röstade jag på er ;)

2009-06-24 @ 14:31:07
URL: http://lindashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0