Godmorgon!

Nova tog sovmorgon idag, ända till halv nio, och det är jag tacksam för! Jag slet hårt på jobbet igår kväll och behövde sömn. Fast det var inte alls lika jobbigt som jag trodde att det skulle bli, det var som att när jag var tvungen att ta ansvar själv för vad som skulle göras så kom det mesta automatiskt. Så jag och Cecilia klarade oss utmärkt! Och de boende också som tur var.. ;)

Ikväll blir det jobb igen, denna gång inskolning på en annan avdelning. Eftersom jag ska jobba natt i sommar så är man ju på alla avdelningar och då är det skönt att ha träffat alla vårdtagare. Imorgon är jag helt ledig i alla fall, det ska bli skönt.

Vet ni vad förresten? I morse ställde sig Nova upp på knä! Jag blev helt paff, helt plötsligt bara fällde hon upp knäna under magen och satt så en stund innan hon gled ner på mage igen och fortsatte framåt. Snart kryper hon nog på riktigt! Det är inte klokt va duktig hon är.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0