Godmorgon torsdag!

Idag tror jag inte att vi ska göra mycket alls, förrutom kanske njuta av det vackra vädret under en promenad. Och så ska jag tvätta lite kläder också. Helst vill jag bara att dagen ska gå fort så att det blir fredag och vi får veta hur det blir med lägenheten så att jag kan släppa det helt. Får vi inte veta imorgon så kommer helgen bli en riktig pina! Jag pendlar hela tiden mellan att deppa för att jag inser att det inte finns en möjlighet i världen att vi ska få den, till att tänka att det faktiskt finns en liiiten chans.. Jag måste försöka stänga av det där idag ;)

Jag visade er igår hur Nova börjat klättra på en toarullsbal och jag tyckte att det var ganska gulligt först, men nu har det blivit värre.. Hon klättrar på allt! Hon tar tag i saker och drar sig upp och man måste ju sitta med henne hela tiden för hon är inte direkt stadig. Dessutom upptäckte jag igår att hon hade nåt i munnen och det var en liten plastbit! Tänk om hon hade fått den i halsen!! Vi måste börja rensa grejer och städa bort allt som kan tänkas vara farligt. Nu börjar allvaret på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0