Godmorgon

Gud vad det känns skönt att ha semester.. ;) Det känns faktiskt lite så eftersom jag jobbade förra veckan och inte jobbar igen förrän om två hela veckor. Om jag nu inte blir utkallad extra vill säga.. De ringde faktiskt igår eftermiddag och frågade om jag kunde komma ut och jobba natt, men det är lite svårt nu när Göran fortfarande jobbar. Jag fixar nog inte att vara vaken hela natten + dagen..

Jag är så sugen på att titta på den där lägenheten nu! Det är bara 5 pers i kö så chansen är väldigt stor att vi får se den. Men sen gäller det ju att ingen före oss tackar ja.. Sen är jag lite orolig att det ska vara en skit-lägenhet och man ska gå omkring och bygga upp förväntningar som sen kraschar. Ska försöka tänka på nåt annat.

Nova vaknade halv sju imorse, men var inte alls så glad och pigg som hon brukar vara. Hon åt, vi bytte blöja och hon låg på filten en stund men sen somnade hon om väldigt fort så hon hade väl inte riktigt sovit klart. Nu knorrar hon i alla fall igen så det är nog dags att stiga upp. Jag hoppas att hon är bättre humör nu ;)

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0