Flyttsugen

Nu har vi anmält intresse för en till lägenhet och den här är jag riktigt peppad inför. Det är en fyra här i Ursviken som ligger just bortanför konsum och den har två våningar och uteplats. Trevligt! Här kan ni se planlösningen:


Ser väl inte så tokigt ut? Den är lite dyrare än vi har nu, men det är ju inte ens säkert att vi får titta på den än heller.. Jag längtar till på tisdag då vi får veta! Vi har också ställt oss på kö till ett småhus på moröbacke med fyra rum, men den var rätt dyr. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Nu är det dags för en eftermiddagspromenad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den lägenheten såg inte tokig ut :)

Jag håller tummarna för att ni får fara och titta på den. /Lillasyster

2009-06-03 @ 14:49:45
URL: http://lindashundar.blogg.se/
Postat av: Isa

nej, jenny vet du inte vem som bor där? joo, Malin! det är ju hemskt om jag skulle bo nära henne :S :P

2009-06-03 @ 21:41:09
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0