Evig väntan..

Idag är det fredag. Jag vill inte ha beskedet om lägenheten för jag vet redan att det kommer vara negativt.. Ändå kan jag inte låta bli att kolla mailen varannan kvart.. ;)

Jag hade helt glömt bort att jag ska ut och jobba ikväll.. men det kommer nog att gå bra den här gången också. Nu har jag faktiskt två nätter på rad och det ska bli intressant att se hur det går. Nästa helg har jag tre.. Skönt att Novas förkylning är på bättringsvägen i alla fall, även om snoret rinner rätt ordentligt fortfarande. Vi skaffade ju nässpray för bebisar för några dagar sen och det gjorde verkligen susen för hennes nattsömn. Och igår kväll somnade hon redan klockan åtta - halleluja! :D Skönt att kunna göra annat en stund på kvällen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag? Tvätten har jag redan vikt och disken är bortplockad.. Jag tror jag ska ta min bok och sätta mig på balkongen en stund nu innan det blir stekhett därute. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0