Besatt?

Det här bådar inte gott.. jag kan absolut inte sluta tänka på den där lägenheten!! Jag har i princip redan flyttat. Ibland får jag riktiga lycklighetsspritter i kroppen när jag tänker på att rensa ur skåp och förråd. Det KAN bara inte sluta bra.. Om nu någon av de andra före oss i kön tackar ja till lägenheten så lär jag väl gå under. Men det är rätt så dumt egentligen eftersom jag inte ens har sett den än! Ibland hoppas jag att den ska se hemsk ut så att alla andra tackar nej, men varför ska då vi tacka ja? Helt skruvat..

Idag ska vi i alla fall ha en helt ledig och skön dag här hemma och jag ska försöka tänka på annat. Det är konstigt hur långsamt dagarna går när man väntar på nånting.. Jag vill bara veta hur det blir så att jag kan släppa det! Är det nån som kan snabbspola framåt en vecka??

Nej, nu ska jag skärpa mig. Snart vaknar nog Nova efter sin sköna sovmorgon och då får jag annat att tänka på som tur är. Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0