Äntligen!

Nu har det varit ganska tyst här ett par dagar och det är ju såklart på grund av att vi har varit i Umeå och flängt runt. Sen funkade inte internet heller tidigare idag, men nu sitter jag äntligen här i alla fall! :)

Vi har haft två trevliga dagar med familjen och det var kul att få se syrrans nya lägenhet i Obbola. Det blir nog riktigt bra bara hon får lite fler möbler :) Och när vi ändå var i Obbola och körde runt så höll jag utkik eter ett visst hus där en viss mormor och morfar bor/har bott och tänkte att de nog skulle ha målat om, men det var fortfarande lika mintgrönt. De höll i alla fall på att bygga ut eller om.. Nån som känner sig träffad? ;)

Tyvärr verkar dock Novas mammighet bara bli värre.. förhoppningsvis vänder det väl snart :/ Sen är det kanske lite läskigare också när man inte är hemma utan på flera olika "nya" ställen med en massa människor som man inte kommer ihåg att man träffat tidigare. Lite tråkigt är det i alla fall när hon vägrar sitta hos nägon annan än mamma och pappa.

Idag har vi utrensning av skrot, jag rensar köksskåparna för att rymma de nya fina tallrikarna, medan Göran och Jonte rensar i garaget. Känns skönt att få städa lite. På tal om det så är det nog dags att sätta igång igen så att jag är klar innan de ska ner till sopstationen. Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: sara

funderar på om jag ska känna mig träffad :) oavsett så kan jag berätta att min mormor och morfar har övergett obbola och flyttat till holmsund. Känns alltid lika konstigt att köra förbi gamla huset och veta att nån annan bor där nu! Men de har det jättefint i nya huset. Hur går det för era flyttas tankar? Kram

2009-07-08 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0