Sommarbilder

Det har varit en natt med ganska lite sömn och mycket vridande och vändande bland svettiga lakan. Det var nästan tungt att andas, så varmt har det varit! Jag ska ta en liten tupplur senare idag så att jag orkar jobba inatt. Nu tänkte jag visa er några fina sommarbilder som vi tog för ett par dagar sen ute på gräsmattan:

   

Här är Nova i full fart med att undersöka gräset på alla sätt och vis. Visst ser ni vilket fint pincettgrepp hon har? ;) Det var väldigt frestande att smaka på de mjuka, gröna stråna, men tyvärr var jag framme hela tiden och tog bort dem och det var inte så populärt!

Sen måste jag ju visa den fina bilen som kom i brevlådan i tisdags. Det blev en RÖD och den har riktigt bra rull :) Det kommer nog att bli en uppskattad leksak!


Annars så har vi inte mycket på schemat idag, mest bara försöka hålla oss så svala som möjligt tror jag. Än så länge ser det inte så lovande ut, men det kan ju bli bättre senare under dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så himla lik mamma, den lilla krabaten! Det ska bli roligt att se henne när hon växer upp, hon kommer nog bli minst lika söt.



Jag önskar att jag kunde komma upp och hälsa på någonting, men det ser mörkt ut från här nere i Skåne... Hoppas iallafall att allting är bra med er i sommarvärmen!



(Jag skall fortfarande svara på ditt mail, jag är bara sämst på att komma ihåg saker som inte blinkar och skriker... Tack för bilderna! Det var jätteroligt att se!)



Många kramar,

Viola

2009-07-03 @ 22:28:31
Postat av: Viola

Hon är så himla lik mamma, den lilla krabaten! Det ska bli roligt att se henne när hon växer upp, hon kommer nog bli minst lika söt.



Jag önskar att jag kunde komma upp och hälsa på någonting, men det ser mörkt ut från här nere i Skåne... Hoppas iallafall att allting är bra med er i sommarvärmen!



(Jag skall fortfarande svara på ditt mail, jag är bara sämst på att komma ihåg saker som inte blinkar och skriker... Tack för bilderna! Det var jätteroligt att se!)



Många kramar,

Viola

2009-07-03 @ 22:29:05
URL: http://spaceviola.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0