Reklampaus

Jag vet att jag inte skriver så mycket nuförtiden, men det är så mycket som kommer ivägen. Sen har man ju inte direkt jättelust att sätta sig framför datorn när det är 30 grader i skuggan heller.. Det man helst av allt vill göra då är väl att sätta sig i ett badkar fyllt med isvatten eller nåt ;) Och när man inte sitter där så gäller det att hänga med Nova när hon far runt. Jag lovar, bara idag har hon slagit sig säkert tre gånger i sina vilda klätteräventyr!

Just nu ser jag och Isabel på film, Min stora kärlek, och jag passar på att skriva litegrann i reklampausen. Det är gott med salta popcorn när man har svettats så mycket under dagen. Nova somnade strax efter sju ikväll och det har hon gjort ett par kvällar nu - superskönt! Hon sover ändå hela natten så det funkar riktigt bra.

Jag jobbade förra natten och imorgon går jag ut på mitt första tre-nätters-pass. Känns lite drygt att det är just Stadsfesthelgen, men vi ska ju ändå inte dit på kvällstid. Det blir i alla fall att gå dit någon dag, troligtvis fredag eller lördag. Beror ju på vädret litegrann.

Det känns som att jag har smågrus i ögonen.. Blir att se klart filmen och sen stupa isäng. Konstigt att man kan vara så trött fastän man sovit till tolv på dagen ;) Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0