Nu går hon snart :)

Idag när jag vaknade hade Göran och Nova varit iväg och handlat på solbacken. Det var inhandlat en massa mat och så en ny grej till Nova, nämligen en sån här:

   

Fin va? Vi har pratat länge om att det är dags att skaffa en lära-gå-vagn eftersom hon klättrar på allt hon kommer åt och det var spännande att se henne utforska den! Det kommer nog bli en populär grej för hon tyckte det var riktigt kul när vagnen for framåt och hon kunde ta några steg :) Samtidigt var hon nästan lika nöjd över kartongen som den kom i:

 

Hon är ju lite rolig.. Men det är ju väldigt bra att hon är lättroad :) Just nu sover den lilla busungen för kvällen och jag ska snart iväg till jobbet. Det mesta är redan packat inför morgondagens resa och jag ser fram emot att åka iväg på en liten roadtrip. Hoppas bara att jag kan sova i bilen på väg upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0