Jobb, jobb, jobb..

Nu sitter jag här på jobbet IGEN! Det är ganska skönt att komma undan en liten stund och sitta här vid datorn.. Nova var lite orolig innan jag åkte till jobbet ikväll, men jag hoppas att hon kom till ro i alla fall. Det är alltid lite jobbigt att åka hemifrån när det är så.

Ja det var du som skulle känna dig träffad Sara. Du får hälsa till holmsundsborna från mig nästa gång ;) Angående våra flyttplaner så händer det inte så mycket just nu, vi har tänkt träffa banken och höra om vi får ta lån och i så fall kan man ju börja titta ordentligt på hus eller bostadsrätter. Vi har ställt oss på kö till två lägenheter till genom skebo men det känns inte som att det finns så stora chanser där egentligen. Sen var det väl inga superlägenheter heller. Vi tar det lugnt och så får vi se vad som händer helt enkelt.. Det är i alla fall bestämt att det är sista sommaren som vi bor där vi bor just nu i alla fall.

Nu väntar de sköna fåtöljerna på oss och det verkar som att det ska bli lugnt inatt. Jag ska inte ta ut nånting i förskott förstås, men jag håller tummarna. Har bara enkelnatt så det känns hur som helst inte som någon katastrof om det skulle bli mycket spring heller. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Iza

Tack o lov för det! (sista sommaren) men vad hände med de där blå-röda huset?

2009-07-09 @ 13:19:22
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0