Jag har måndag idag

Kanske är det för att det är första gången jag jobbar nu på ett par dagar, men jag känner mig riktigt dagavill. Jag var tvungen att tänka efter när jag kom hit till jobbet vad det riktigt var för dag.. Men nu har jag läget under kontroll: Det är fredag och jag har en troligtvis lång, men förhoppningsvis ganska lugn natt framför mig.

Idag har det inte hänt så mycket, jag och Nova hängde med Isabel och Johanna till hockeyrinken i eftermiddags och såg Frank busa med Jaffa. De var inte så fartiga idag eftersom Jaffa just innan hade tagit en långpromenad, men det är ändå kul att de kan träffas en stund och hunda sig tillsammans ;)

Sen bakade jag och Isabel muffins - igen! Man kan inte få nog av dem. Snart ska jag börja vara nyttig igen, jag lovar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0