Ibland blir det inte som man tänkt sig..

Jag hade ju tänkt vila en stund igår medan Nova sov och sen fortsätta dagen som vanligt, men så blev det inte riktigt. Nova ville bara sova i ungefär 45 minuter och då hade jag hunnit sova i kanske 10.. Så nästa gång hon somade gick jag isäng igen och vaknade inte förrän halv två! Och då ville Isabel promenera till konsum så det gjorde vi :)

Sen kom vi hem, åt middag, hoppade i duschen för sen skulle Isabel till trästocks med några kompisar och jag hade lovat att vara chaufför/bodyguard ;) Så det blev att stå och digga till Veronica Maggios spelning (där det var otroligt mycket folk!). Hon var faktiskt oväntat bra.

När vi kom hem blev det att avrunda kvällen med en film till klockan två på natten.. Tror ni att jag har vänt på dygnet litegrann? Tur att Nova tar mig tillbaka till jorden och troget väcker mig i ottan.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0