Grattis lillasyster!

Det är bra att man kommer på att skriva litegrann här nu sista timmen på Lindas födelsedag, men bättre sent än aldrig väl? :) Jag sitter på jobbet nu igen och larmen är fortfarande paj. Inatt har vi dock inte fått ut nån extra personal så vi får springa emellan bäst vi hinner. Får se hur det går.. Bara det händer lite mer än förra natten så är jag nöjd ;)

Idag har jag och Nova sprungit runt på en massa affärer på jakt efter en viss present.. Sen hann vi också in på maxi och jag lovar er, det var säkert 90% norskar där! Och allihop var lika imponerade över hur billigt det var.. Själv försökte jag kryssa bäst jag kunde mellan alla kundvagnar och komma ut på andra sidan innan Nova blivit på dåligt humör. Jag lyckades ganska bra i alla fall.

Imorgon efter min sovstund så bär det av söderut.. inte så långt som till mallorca eller så, utan snarare till Vindeln/Lillsandsjön och sedan Umeå. Men det är ju nog så trevligt! Min ingifta morbror fyller 60 (därav Lillsandsjön) och så blir det att fira syrran på onsdag. Lite flängande med andra ord.. men det kommer bli jättekul!

Nu ska här arbetas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0