Grattis Isabel!

Idag fyller Isabel hela 17 år och det är inte klokt att tiden har gått så fort! Det är lite skrämmande eftersom det innebär att jag snabbare än jag tror kommer att fira Novas 17-årsdag... Men än så länge är hon bara världens sötaset bebis! :) Jag handlade lite nya kläder till henne igår (halva reapriset!!), bland annat en fin solhatt, en ljusrosa body och ett par shorts och så här söt blev hon i det:

 

Tyvärr fanns ingen knytanordning på hatten så den lär ju aldrig sitta kvar på hennes huvud så länge.. ;) Ser ni förresten att hennes tänder har vuxit en hel del nu och de syns alltid när hon smilar ordentligt :)

Det har varit stiltje här på bloggen ett tag känns det som, men jag har verkligen varit igång hela tiden sen sist jag skrev! Jag har sprungit på stan, bakat muffins och tårta, jobbat, firat Isabel, promenerat, städat, osv. osv. Nu känns det som att jag kan slappna av och ta det lugnt ett tag, nästa jobbnatt är inte förrän på fredag.

Nu ska jag och Isabel antagligen spela lite sims, möjligtvis se en film. Popcorn är hursomhelst ett måste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0