Det ekar!

Nova kom igår på att om man pratar direkt ner i hinken så låter det mycket högre.. så det sysslade hon med en hel del ;)

 

Hon provade många olika sorters ljud och alla lät lika roligt! Är hon inte världens sötaste?

Angående projektet som jag beskrev igår, så jo det var väl främst inriktat mot tonåringarna, men även Göran kan behöva en påminnelse ibland så det funkar ju bra på så vis också ;) Sen är det nog logiskt tänkande som gäller så jag hoppas verkligen att de inser att man inte kan vattna blommorna flera gånger per vecka. Men man kanske inte ska hoppas på för mycket ;P

Det var stålande sol ute när jag gick och lade mig imorse och sen när jag vaknade så var det världens åskoväder! Riktigt läskigt.. Nu har dock det vackra vädret kommit tillbaka så det är skönt. Synd bara att jag måste iväg och jobba ikväll också. Men men, det är inte så mycket att göra åt saken.. och det blir ju mer pengar i börsen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0