Blogga på arbetstid?

Nu sitter jag rent av här på arbetstid och bloggar, hur ser det ut? Nja, det är faktiskt mitt i natten och det är kolugnt här så jag tänkte ta mig en liten paus och sätta mig vid datorn. Det tycker jag att jag har förtjänat! ;) Jag hade en liten dust med en tant för en stund sen och det blir man ganska slut av.

Har ni uppmärksammat den lilla krabaten som numera sitter i menyn där klockan förut satt? Ett litet projekt som jag tog mig för.. planen är att man ska kunna klicka på henne inom en snar framtid och då komma till något annat. Vad det andra är har jag dock inte bestämt än ;) Ni får helt enkelt hålla utkik.

Nu ska jag joina min arbetskamrat som sitter framför tv:n ute i allrummet. Sen ska vi nog inta viloläge i våra sköna gungfåtöljer om det fortsätter vara så här lugnt - det hoppas jag verkligen på! Förra natten var ganska hektisk så jag vill gärna kunna få vila ögonen några minuter i natt i alla fall. Ha det superbra allihop, även ni allra längst ner i Skåne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0