Arbete!

Nu sitter jag här på jobbet igen.. det är extra tråkigt ikväll eftersom larmen fortfarande är trasiga och jag måste sitta ensam här nere på en avdelning. Samtidigt är det rätt skönt att rå om tv:n för sig själv.. ;) Om det nu är nåt bra på tv vill säga, det brukar ju vara rätt lite utbud på nätterna.

Sen måste jag sitta så att jag ser displayen på väggen också eftersom larmen kommer upp där, men inte på telefonen. Så jag får placera mig framför diskmaskinen ungefär för att fortfarande kunna se tv:n ;D Dörrlarmen fungerar inte alls så jag måste se till att inte dura in för helt plötsligt kan det komma ut nån i korridoren.

Ja, sånt är livet.. hoppas bara att det är fixat till nästa natt så att man kan inta viloläge i fåtöljerna där uppe igen.. känns som att det kommer att bli tufft att inte få vila alls, speciellt med tanke på att jag somnade vid två förra natten och klev upp klockan sju imorse.. Men det får jag ju skylla mig själv för.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0