Akrobaten

Idag har det varit en lugn vilodag och den enda syssla jag har haft är att jaga efter Nova. Vilket i och för sig inte är en sån liten syssla eftersom hon är riktigt snabb och busig..! Jag tänkte visa er hur hon ser ut när hon tränar som hårdast:



 


Man ser att hon riktigt går upp på tårna! Ändå så kryper hon inte än utan är nöjd med att hasa runt. Det ska jag kanske vara tacksam för..? :) Man förstår i alla fall varför hon inte är särskilt knubbig fastän hon äter massor - hon är ju aldrig stilla! Ständigt på väg runt, över eller upp på nånting ;)

Imorgon åker vi ner till Umeå och stannar till på tisdag. Vi ska bland annat hjälpa Görans mamma med datorn och så ska Nova förstås leka med sin mormor, morfar, morbror och moster. Det ska bli roligt! Det innebär också att jag snart måste sätta igång och packa grejer som ska med.. otroligt hur mycket man måste ha med för att vara borta över en natt! :)


Kommentarer
Postat av: Iza

du skulle ha tagit en bild när hon satt i spagat :P

2009-07-07 @ 15:38:13
URL: http://pazemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0