Vi ser det snöar...

Ja nog får vi snö till jul i alla fall.. så det räcker och blir över! Här får man för att man klagar över att vi inte har nån snö.. ;) Men allvarligt - nu räcker det va? Det har snöat nonstop sen i förrgår och nu börjar det vara jobbigt att ta sig fram på vägarna. Det var inte roligt att åka in till stan igår kan jag tala om, men nu är vi i alla fall klara med julklapparna. Så inget mer körande in till stan! Tyvärr måste jag köra till jobbet ikväll, men jag hoppas att de har plogat ordentligt till dess.

Hade tänkt kika på nåt fint att ha på mig på julafton men det orkade jag inte så nu hoppas jag på att göra garderobsfynd istället. Jag har kollat igenom denna garderob flera gånger redan känns det som, men än har jag inte gett upp! ;)

Igår kväll slog jag in klappar och så bakade jag och Isabel "julmuffins". Eller "muffins med grön topping" om man så vill.. ;P Planen för idag är att bara ta det lugnt och försöka vila inför nattarbetet.

Hoppas att ni får en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0