Tisdag

Ännu en lugn och skön dag har vi framför oss, inga planer finns överhuvudtaget. Igår kväll var jag ganska effektiv; tvättade en massa tvättar, skottade fram vår översnöade (och överplogade) cykel, skottade av balkongen och rensade i Novas ytterklädeshög/låda. Det känns så bra när sånt är gjort! Så idag kan jag verkligen slappa med gott samvete.. ;)

Vi har fått mail idag om att vi ska få gå på visning av en lägenhet här i Ursviken, men det är inte förrän den 14:e januari. Jag förstår inte varför de måste vänta så länge med visningen? Det är så drygt att vänta.. Det är i alla fall en fyra på nedre plan med uteplats, tvättmaskin och två toaletter. Låter lovande!

Nu ska jag busa lite med Nova.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0