That´s life

Ikväll bär det av mot jobbet igen.. Det har inte blivit så mycket jobb i december och det är lite synd, samtidigt som det är ganska skönt också såklart. Det är svårt att njuta av den här sista tiden av mammaledigheten tycker jag när man ska känna stress inför att man måste börja jobba redan nu efersom lönen kommer en månad efter. Bökigt. Men sånt är livet antar jag.

Och vet ni vad? Nova ramlade och slog sig igår! Jag tyckte att det såg väldigt läskigt ut, men hon grät bara en liten stund och sen var det bra. Vi var nämligen nere i tvättstugan och skulle hämta tvätt då hon på något sätt snubblade och slog hakan i stengolvet. Usch! Hon har ett sår där nu, men som sagt, hon var bara ledsen tills vi kommit in i lägeneheten igen. Då fick hon annat att tänka på ;)

Det är inte roligt sånt där.. man hoppas att hon aldig nånsin behöver göra illa sig, men det vet jag ju att hon kommer göra.

Som sagt, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0