Snart öppnar leklandet!

Breven blev postade idag, men inte genom promenad till brevlådan.. Det blev bilen. Göran var hemma lite tidigare så då tog jag tillfället i akt och skyndade mig ut i den uppvärmda bilen. Man får inte vara dum! ;)

Jag såg just att Leos lekland öppnar här imorgon! Så himla kul! Det stod i och för sig att datumet var preliminärt, men de borde ju ha ändrat det nu om det blir uppskjutet? Jag är riktigt sugen på att åka dit, men det blir nog inte imorgon eftersom Göran ska iväg på julfest med jobbet.

Innan han åker iväg ska vi i alla fall gå en sväng på stan och (förhoppningsvis) handla klart alla julklappar. Det gäller att planera det där lite i förväg så man inte bara strosar runt planlöst, då blir det oftast inga köp. Nej, här gäller det att förbereda sig!

Så det är vad jag roar mig med ikväll + att jag kommer se Bonde söker fru, det kan man ju inte missa! ;) Hoppas ni alla får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0