Ny vecka

Ännu en måndag har kommit och vi slappar här hemma. Alla öppna förskolor har tagit jullov så vi har ingenstans vi ska vara idag och det känns faktiskt skönt. Det är jätteroligt att åka iväg på saker, men det blir ju också en liten stress med det hela eftersom man inte vill missa nåt kul. Det passar mig utmärkt just nu att inget är öppet :)

Det blev inte så mycket godisbak igår kväll, enbart knäcken blev klar. Det var så jobbigt att koka den så efter det gav jag upp. Sen hade jag heller ingen som höll mig sällskap och då är det inte lika roligt. Nu ska jag bara lyckas hålla vantarna borta från den annars blir det en knäcklös jul här!

Jag tror ni har förstått att mitt så kallade "nya liv" har fått ta en paus till efter jul.. Man behöver ju inte svulla för det, men det blir nästan omöjligt att hålla moralen uppe när julens alla godsaker finns i kylskåpet. Men efter jul, då ni.. DÅ sätter vi igång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0