Näst sista dagen..

Jag känner mig sliten idag.. Det blev en sen kväll igår efter ett par cider och så bestämde sig Nova såklart för att vakna klockan sex imorse. Typiskt! Men vi ska snart lägga oss att vila igen allihopa så det känns nog bättre sen. Jag ska ju ut och jobba inatt så jag behöver verkligen all vila jag kan få.

Vi hade tänkt ta oss in till stan en sväng i eftermiddag men vi får se hur det blir. Är det -20 grader så vet jag inte om jag är så peppad. Det skulle vara kul att kika in på h&m, jag är i STORT behov av nya kläder och jag fick ju hela två presentkort av mamma och Linda som ska användas där. Härligt!

Nu ska vi stoppa i oss lite näring! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0