Lugn torsdag

Idag ser man gräsmattan igen.. Trist! Och man kan lika gärna dra på sig skridskorna istället för skorna när man går ut, det är så fruktansvärt halkigt. Varför kan det inte hålla sig under nollan så att vi får ha det vitt ute?

Igår var jag och Nova på stan + solbacken nästan hela dagen. Det var svettigt och ansträngande men ändå roligt :) Jag hittade faktiskt hela fyra julklappar! Kändes så bra att få börja slå in dem igår kväll, det blir liiite mer juligt (trots bristen på snö). Det känns ganska lugnt nu med julklappar, den stressen jag kände i förrgår är som bortblåst. Vi har väl några kvar att köpa, men det hinner vi.

Idag är vi bara hemma, tar det lugnt och jag jobbar på med mina fotoprojekt. Igår blev jag bland annat klar med Novas släktträd som hon fick av moster och morbror i doppresent. Alla bilder är insatta! Jag tänker inte lägga ut bilder på det här så om nån vill inspektera och möjligen byta ut sin bild så får man komma hit och titta! ;) Jag skulle bara vilja ha en liten bild på min morfar att sätta in för det hittade jag ingen.. och bilden på Görans farmor var väl inte den bästa heller, så det blir nog en del uppdateringar där. Skönt i alla fall att det är våra bilder i trädet nu och inte en massa okända ansikten.

Nu blir det att fortsätta pyssla innan Nova vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0