Julavslutning

Det blev att åka på julavslutningen på Ekan idag i alla fall, Nova sov hela natten och var mycket mindre nysig och snorig imorse. Kul var det att se luciatåg och Nova åt upp nästan en hel lussekatt själv! Men tomten som kom lite senare var inte lika populär.. Till och med jag tyckte att han såg läskig ut med helmask och bara hål för ögonen så det var inte konstigt att Nova blev rädd! ;)

Hon fick i alla fall en julklapp av honom - en tandborste - och just innan han skulle gå hade hon slutat grina och stod bara och tittade på honom.. släppte honom inte med blicken!

Nu sover hon gott i sin säng.. Egentligen skulle jag också passa på att sova en stund, jag ska ju jobba inatt. Men jag har så många projekt på gång nu som jag vill göra klart så vi får se om jag hinner vila.. jag fixar nog natten hur som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0