Idag börjar det

Idag är första dagen av mitt nya nyttiga liv. Det försöker jag intala mig själv i alla fall ;) Jag satt i soffan igår kväll och kände mig allmänt plufsig och i dålig form, ändå fortsatte jag att stoppa in skumtomtar i munnen.. Vad är det för stil!? Nä, nu är det dags att ta tag i det här på riktigt!

Det brukar gå bra fram till nån gång mellan lunch och middag, då kommer gottesuget smygande.. det lär ju inte heller bli lättare nu framåt jul, men jag ska i alla fall göra mitt bästa. Sen kan man ju inte totalt avsäga dig att äta sötsaker heller det är aldrig en bra idé. Vi får se hur länge detta nya nyttiga liv håller i sig..

Idag ska vi i alla fall in till stan och förhoppningsvis shoppa någon julklapp. Nova sover faktiskt just nu, konstigt nog.. Hon har varit så trött och grinig hela morgonen så jag hoppas att hon är på bättre humör när hon vaknar. Så får vi se om det kanske blir en till sovvila lite senare idag, det är inte helt omöjligt.

Nu ska jag wiia.

Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor och valfri body/tröja i min Julkalender idag!

Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

2009-12-09 @ 13:14:33
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0