Gokväll!

Man ska väl, som sagt, inte skriva när man druckit lite alkohol, men jag kan inte låta bli.. Jag har haft jättetrevligt ikväll med god mat och dryck och underbart sällskap! Jag valde grillad tonfisk med sötpotatissallad på en mysig restaurang och det var mycket gott, sen gick vi vidare till en pub i stan och tog en cider. Efter det åkte vi hem. Det blev inte så sent, men vi har haft en riktigt trevlig kväll, även om det kändes konstigt att åka ifrån Nova innan sängdags.

Tusen tack till Isabel och Jonte för barnvakten!

Jag tänker inte tala om hur många gånger jag kollat igenom denna korta text för stavfel! Man skriver inte så bra med lite vin och cider i kroppen.. ;)

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0