Fredagkväll

Göran är på personalfest ikväll. Isabel och Frank är borta hos kompisar och Jonte har en kompis på rummet. Själv sitter jag nu här efter att ha nattat Nova och städat undan lite i köket.. Ska hämta Göran i stan inatt så inte får man dricka nån glögg heller! Men jag överlever nog utan.. ;)

Det gick inte så bra med pulkåkningen idag, Nova tyckte inte alls om att sitta i den. Men jag tror det går bättre om man är två, nu blev det så mycket bök och stök innan jag fått ut oss + pulkan ur lägenheten. Både jag och Nova var trötta redan innan pulkaåkandet satte igång! Får se om det blir en tur upp till rävabacken imorgon, det beror på vädret.

Nu har jag tänkt sätta mig och se på Idol och äta chips. Det händer faktiskt inte ofta.. varken att jag ser på Idol eller äter chips. Men nånting måste man ju hitta på här i ensamheten.. ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Nu är vinnaren av Lucka 4 dragen och presenterad i bloggen, kika in och se om det var du som vann de böjbara besticken?! Delta gärna i dagens lucka och övriga tävlingar om du inte redan gjort det. Ha en härlig lördag! kram Carolina

2009-12-05 @ 16:20:08
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0