Lite väder och lite bilder

Vilket hemskt väder det var igår! Jag vaknade och kikade ut genom fönstret, sen hade jag ångest för att sätta mig i bilen ända tills det var dags. Eller jag hade väl egentligen ångest ända tills jag var framme på jobbet faktiskt.. ;) Det tog ett bra tag bara att ta mig ut från parkeringen och sen var det bara att hålla jämn fart hela tiden och inte stanna för då var man fast. Jag körde via stan till Bure, vågade inte ta lillvägen och det var nog ett smart drag. Det var jobbigt nog att köra E4:an! Det var bara att hålla 50-70 och hålla koll. Som tur var hade det slutat snöa när jag skulle hem och det var plogat hela vägen. Skönt!

Visst är det typiskt att man måste till jobbet den dag det snöar som värst?

Nu tänkte jag visa er några fina julbilder! Jag vet att ni har längtat efter att få se dem, visst är det så? ;)

 



Här är det julaftonsmorgon och Nova öppnar klappar. Ett gäng micki-klossar och ett färgglatt djurbowlingspel fick hon.




Hos mormor var hon tomtenissa och fick bland annat en trumma av mormor och en bil av moster och morbror.



Hos morfar och Christina hade hon finklänning (en stund) och fick snygga kläder i paket. Riktigt charmig ser hon ut i nya mössan eller hur? :)


Idag ska vi nog hålla oss inomhus för det snöar tokmycket! Möjligtvis går vi ut och känner på snön i eftermiddag men det blir bara en kortis i så fall. Nu ska vi sitta här inne i värmen och mysa en stund innan lunch och vila!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0